13 czerwca br. przedstawiciele ZDZ w Warszawie wzięli udział w największej marketingowej konferencji poświęconej cyfrowej rozrywce i sportom elektronicznym - „Beyond Advertising Forum: Esport & Gaming" .
Konferencja podzielona była na dwie sceny. Pierwsza scena poświęcona była zagadnieniom z obszaru marketingu, inwestycji w esporcie i współpracy ze streamerami i drużynami. W prelekcjach wzięli udział reklamodawcy, przedstawiciele domów mediowych, agencji reklamowych, gamingowych i mediów.
Druga scena poświęcona była zagadnieniom esportowym. W prelekcjach i panelach na tej scenie wzięli udział właściciele i menedżerowie drużyn esportowych, trenerzy, a także profesjonalni zawodnicy.
Podczas konferencji eksperci tłumaczyli m.in.: w jaki sposób mogą z trendów esportowych czerpać marki i firmy, wcześniej zupełnie nie kojarzone z tym obszarem, jak budować i promować markę w esporcie, jakie możliwości sporty elektroniczne dają osobom wchodzącym na rynek pracy, jakiego contentu (w rozumieniu gier, wirtualnych dóbr, wydarzeń itd.) szukają gracze i esportowcy, co zrobić aby gracze w sposób intuicyjny wchodzili w interakcję z marką, a jej obecność w środowisku gry była nieinwazyjna.
ZDZ w Warszawie widząc zainteresowanie i rosnącą popularność esportu planuje w roku szkolnym 2017/2018 stworzyć klasę ze specjalizacją esportową. Rekrutacja trwa!